Reklama a Google

Google to obecnie największa i najbardziej rozbudowana wyszukiwarka internetowa. Pochłania ona ponad osiemdziesiąt procent wszystkich wyszukiwań w sieci, co świadczy nie tylko o jej popularności, ale przede wszystkim mocy. Jej pozycja nie jest bowiem przypadkowa. Google posiada najbardziej zaawansowane i najdokładniejsze narzedzia odnajdywania poszukiwanej treści. Dokładne mechanizmy jej działania są oczywiście dostępne jedynie pracownikom firmy, jednak wiele treści dotyczącej tego tematu jest udostępniana w sieci. Dotyczy ona między innymi wykorzystania Google do reklamowania własnego produktu, czy usługi. W tym względzie Google oferuje szereg pomocy w postaci informacji oraz narzędzi ułatwiających przesłanie informacji do potencjalnego odbiorcy. Oczywiście najprostszą formą reklamy jest Google AdWords – czyli system opłacanych reklam wyświetlanych w górnej części wyników wyszukiwania. Jak pokazuje doświadczenie nie są one jednak tak skuteczne, jak dobre i solidne pozycjonowanie. Dlatego też myśląc o reklamie i Google, trzeba przede wszystkim zacząć od odpowiedniej optymalizacji strony internetowej oraz jej spokojnego i zrównoważonego pozycjonowania. Uzyskane w ten sposób wyniki może nie będą natychmiastowe, ale z pewnością trwałe i skuteczne.